background
Menü

Mi az a SEO?

Sokan nap, mint nap hallják olvassák, hogy SEO vagy keresőoptimalizálás. Talán a bátrabbak már maguk is megpróbálják, de nem is igazán tudják mi is az. SEO egyszerű névvel jelezzük azt, hogy ha egy weboldalt és annak tartalmát úgy írjuk írjuk meg, amely értékes az embereknek, amelyet szívesen olvasnak. A SEO több részből tevődik össze (ezekről itt írtunk részletesebben), amelyek mind igen nagy szerepet játszanak a nagy egészben. Nem kötődnek egymáshoz szorosan, de együttes jó vagy rossz hatásuk az egész weblapra kihatnak.

Keresőoptimalizálás szakértő

Szakértők bevonása egy weboldal helyezésének javításához  szinte már elengedhetetlen. Sokszor egyszerűbb meghallgatni tanácsait merre haladjunk, mint 1-2 év próbálkozás után feladjuk az egészet. Ma már olyan fizetős eszközök vannak amelyek ugyan nem olcsók, így magánszemélyek nem vásárolják meg, de Profi SEO szakemberek igen. Így nekik akár fél órás analízis után több információ áll rendelkezésre, mint egy egyszerű weboldal kezelőnek az eltöltött 2 év után. A megszerzett információkkal pedig célzottan lehet a Piaci réseket célozni, majd később amikor már a weboldal végre látható a keresőben, erősebb kulcsszavakra is optimalizálni és később sikereket elérni. Ezt tudja egy szakember.

SEO jelentése

SEO angol kifejezés rövidítése (Search Engine Optimization), magyarra fordítva Keresőoptimalizálást jelent. Gyűjtő fogalom, amely mindent egybefoglal amit jelenleg a Weboldalak keresőben történő megjelenését és viselkedését befolyásolja.

SEO tanácsadó

Mindenképpen javaslom SEO Tanácsadó / Szakértő igénybe vételét, már csak azért is, nehogy bosszankodnunk kelljen, a sok ráfordított költség miatt és sajnos még alig alig térült meg belőle valami. 

Amennyiben érdeklik Havidíjas keresőoptimalizálási csomagjaink, kérjük olvassa el ezt a cikket vagy lépjen velünk kapcsolatba.

Google shopping hirdetés kezelése

    • Merchant center kezelése
2019-ben a Google nálunk is bevezette a Shopping hirdetéseket, amellyel egyből felforgatta a hirdetési piacot. Mára már bármikor bármit szeretnénk vásárolni, nem is kell meglátogatnunk egyetlen weboldalt sem, máris teljesen magabiztosak lehetünk az árakban illetve a elérhető termékekben. Ebben a cikkben összefoglaljuk, hogyan lehet kezelni ezeket a kampányokat a...

Tartalommarketing - Hogyan spórolhatsz meg milliókat

Minden vállalkozó a vállalkozása megismertetésére törekszik, azonban nem mindegy, hogy milyen áron is történik ez meg. Ebben a cikkben megpróbáljuk összehasonlítani a Google Ads kampányokat a Tartalom marketing eszközeivel, előnyeivel hátrányaival.

Long tail kulcsszavak

    • hosszú farok kulcsszavak
Aki egy kicsit is foglalkozik a SEO-val akkor már körülbelül a könyökén jön ki a kulcsszó mint szó. De amúgy meg alig van pár, amit meg van a konkurencia uralja. Mit lehet tenni annak érdekében, hogy nagy verseny esetén is még egy kezdő vállalkozás láthatóvá tudjon válni, már a...