background
Menü

Weboldal készítés

Ahogy azt a honlapkészítés aloldalunkon is írtuk, megkülönböztetünk honlapokat és weblapokat, leginkább a köznyelvben lévő kavarodás miatt a laikusoknak sokkal könnyebben tudjuk elmondani egyik vagy másik dolog előnyeit, hátrányait.

Weboldal készítésről azokban az esetekben beszélünk, amikor a megrendelő valamilyen cég vagy szervezet. Ilyen esetekben valamilyen céghez kötődő tevékenység vagy áru kerül előtérbe, azok értékesítése a cél, esetleg a céggel történő interakció, például valamilyen árajánlat kérés formájában. Nevezhetjük ezt akár értékesítési weboldalnak is.

Bevételt generáló honlap

Az értékesítési weboldal elvileg bármilyen terméket, árut, vagy szolgáltatást árulhat magas hatásfokkal, amelyet az interneten el lehet adni.
Ahhoz azonban, hogy egy oldal bevételt generáljon számos kritériumnak meg kell felelnie. Nem elég a felhasználók igényeit kielégíteni!

Tudjuk, most felmerül a kérdés:
"Hát nem a felhasználóktól jön a bevétel? Akkor miért nem ők az egyetlenek, akikre koncentrálnak?"

Azért, mert a felhasználóknak el kell jutniuk az oldalra, mielőtt megmutathatnánk nekik a portékánkat!

És a legtöbb cég itt rontja el! De tényleg! Megírják a fantasztikus értékesítési szövegeiket, szuper képeket tesznek a lapokra, melyek csábítják a vásárlókat, kiváló ajánlatokat adnak. Azonban mindez semmit sem ér, ha nincs látogató!
 

Amennyiben weboldal készítés vagy felújításban gondolkodik, kérjen ajánlatot, tudunk segíteni.

A weboldal, mint markering eszköz

Az értékesítésre fókuszáló weboldalak esetében a teljes weblap szövegezése és struktúrája úgy épül fel, hogy segítse az eladást. Természetesen vannak benne olyan részek, melyek a cég megismerését hivatottak segíteni, azonban ennek is a legvégső célja a bizalomépítésen keresztül az értékesítés.

Az értékesítési weboldalon történő eladás – a webáruházhoz hasonlóan – alig igényel emberi közreműködést, ezért az eladó microsite igen gazdaságosan, jelentős nyereséggel működtethető, hiszen csaknem teljesen automatizálható.

Egy jól felépített értékesítési weblap már az első pillanatban megragadja az érdeklődő kezét és végigvezeti a vásárlási folyamaton akár egészen a fizetésig is, de a megrendelés eladásáig biztosan.

  • 1/7
  • Előző
  • Következő

Értékesítési weboldal előnyei

Felmerülhet a kérdés, főleg termékek esetében, miért ne készíthetnénk webshop-ot, ha már úgyis eladáról van szó. Azonban vannak olyan cégek és vannak olyan termékek, amelyek értékesítésére nem megfelelő a webshop, sokkal nagyobb konverzió érhető el egy értékesítési weblap segítségével. Persze nem utolsó sorban sokkal kisebb a berekülési költsége is, mint egy webshopnak.

Milyen esetekben nem érdemes webshopban gondolkodni?

  1. Ha az áru önmagában olyan értékes tulajdonsággal rendelkezik, hogy üzleti okból nem érdemes „elrejteni”, bezsúfolni őket egy webáruház virtuális polcaira, a tömeges áruk közé.
  2. Ha a termék túl bonyolult- Ilyenkor szükség lehet egy olyan részletes termékismertetőre, amelyhez a webáruház keretei között vagy nincs lehetőség, vagy ami nem észszerű.

Értékesítési weboldal készítése, szerkesztése

Az értékesítési weboldal készítése alapjaiban hasonló a bemutatkozó oldaléhoz. Azonban nagy különbség, hogy egy ilyen típusú oldal képes akár automatikusan végigvinnni egy megrendelést. Beküldhető ajánlatkérő űrlapokkal, vagy termék megrendelésével, valamint visszaigazoló emailek kiküldésével akár egy teljes rendelési ciklust is lezárhat emberi beavatkozás nélkül. Persze ennek alapfeltétele a megfelelő technikai háttér és az automatikus válaszok beállítása.