Menü

Konkurencia elemzés

Egy cég életében az első gondolata amikor saját Weblapot indít, hogy kik a versenytársaim. A Web nem egy helyi vállalkozás. A Weben az egész ország összes hasonló vállalkozásával versenyzünk. Itt kell megállnunk helyünket. Azonban itt álljunk is meg, mert egyáltalán ön tudja, hogy kivel versenyez?

A Weben versenytársnak mondhatunk mindenkit, aki ugyan azokra a kulcsszavakra optimalizálja weblapját, amelyre ön.

Versenytárs elemzés módszerei

Hogyan találhatom meg versenytársaimat?

1. Az egyik és legegyszerűbb módszer, találjunk ki 1 elég rövid piac kulcsszót és gépeljük be a Google keresőbe. Az első 10 találat URL címét írja le vagy másolja ki. Vélhetőek ők azok amelyekkel legtöbbet fog találkozni a munkája során. Ez egy egyszerű módszer, de nem 100%os illetve kényelmetlen lesz nap, mint nap néhány kulcsszóra mindig átnézegetni a találatokat.

2. A második módszer hasonló elven működik, de mindezt automatizáljuk. Tehát rábízzuk ezt egy olyan programra, amely a weboldal tartalma és kulcsszavai alapján kiadja mindezt azonnal. Ilyen az AHrefs, vagy a Semrush, de sok sok más egyéb termék létezik ebben a piaci szegmensben is.

Itt nem kell mást tennünk, csak megadjunk a weblapunkat és ehhez kis keresés után, máris több tucat találatot kapunk. A jobb szoftverek még ki is számolják a Konkurenciánk megjelenését is a mi kulcsszavainkra. Ez azért jó, mert ha egyből nagy megjelenésű konkurencia kulcsszavaival vetjük össze magunkat akkor gyorsabban tudunk eredményt elérni. Nem kell tehát mást tennünk, meg vizsgálnunk 3-4 olyan konkurenst amely SERP találati listában minél több kulcsszóra jelenik meg az első 50 találat között. Ez már nem egyszerű feladat, egy normál ember számára, de egy programnak viszonylag igen, főleg úgy ha egy önnek még napról napra karban is tudja tartani akkor már igazi érték. Tehát nem csak megtalálja nekünk, hanem amikor dolgozunk folyamatosan látom, hogy a Konkurensem hogy viselkedik egyes kulcsszavakra, illetve én amikor megalkottam egy oldalt az hogyan viselkedik. Ha sikerült elég sok jó és lehetőleg nem erős versenyben levő kulcssóra optimalizálni az elején, igen gyors emelkedésnek fog indulni a Google Találati lista megjelenésünk

Online marketing tervek készítése és kivitelezése egyedi igények szerint
Kérjen ingyenesen árajánlatot személyre szabva!


Árajánlatot szeretnék kérni...

Konkurencia analízis

Amikor versenytársat keresünk érdemes megnéznünk:

  • Mennyire erősek, hány oldalt indexelt a google az adott weblapról?
  • Milyen régen vannak a piacon?
  • Hány kulcsszóra jelennek meg?
  • Amelyre a konkurencia megjelenik én megjelenek?
  • Ha megjelenek milyen pozícióban?
  • A tartalom amit szolgáltatok értékes, az adott kulcsszóra, nem lehetne egyedi lapot készíteni?

Mindezek a lépések csak a kezdet, amikor már akár 1000 kulcsszavunk van amelyre a tudjuk a weboldalunk pozicionálni akkor kezdődhet el az igazi munka. Tartalmat készíteni, szöveget írni, SEO optimalizálni illetve, Linket építeni. Egyszóval Keresőoptimalizálást elkezdeni

Versenytárs keresés árak

Amennyiben érdeklik még tanácsaink vagy csak megbízik szakértelmünkben kérjük lépjen velünk kapcsolatba.


 

Landing page jelentése

Az az oldal a weboldaladon, egy olyan oldal amire a látogató egy hirdetésre való kattintás után, vagy a keresőoptimalizálás segítségével kerül. Ez az oldal egy egyszerű weboldal amely akár bármelyik oldala lehet a weboldalnak, köztük a kezdőoldal is. Valahányszor beállítasz egy landing oldalt hirdetéseidre, mindig meg kell győződni róla,...

BTL marketing kommunikáció jelentése

BTL során a potenciális ügyfeleket nem a megszokott módokon próbáljuk elérni, ami nem feltétlen direkt vagy azonnal követhető. Eszközei lehetnek a promóciók, vásárok, kiállítások vagy szponzorációs megjelenések. Ezen megjelenési formák leginkább a személyes kommunikációra építve próbál megjelenni. A legszembetűnőbb változás a BTL-ben, hogy a közvetítő eszközt legtöbbször maga a...

Viszonteladó jelentése, mi a szerepük a kereskedelemben?

Viszonteladó jelentése nem más, Mindenki aki nem a saját maga által megtermelt árut vagy terméket esetleg szolgáltatást adja el, úgy hogy előbb megvásárolja az eredeti terméket vagy szolgáltatást majd azt újra értékesíti már magasabb áron, bárkinek viszonteladóként viselkedik.