background
Menü

MARKETING SZÖVEGÍRÁS ÁRAK

Ha már megvannak a versenytársai illetve kulcsszavai érdemes belevágni a tartalom fejlesztésbe. Azonban itt sem lesz egyszerű dolgunk, mivel a tartalomírásnak is megvannak a mag szabályai.

A marketing szövegírás árak nagyban függnek attól, milyen típusú marketing szövegekről van szó. Hiszen egy Facebook poszt megírásáért teljesen más a megszokott iparági ár, mint egy landing oldal megszerkesztéséért. De egy weboldal szövegezése is sok tényezős, hiszen nem mindegy milyen mennyiségű oldalról van szó. A webshopok szövegeinek SEO-zott megírása pedig általában csak hosszú távú együttműködésben éri meg a cégeknek, hiszen ott olyan mennyiségű szövegről és oldalról van szó....

A marketing szövegírás árai az 5 ezer Ft-tól a csillagos égig terjedhetnek.

Azt is látni kell, hogy elsődleges meghatározni a célt, hiszen vált már olyanra is példa a munkánk során, amikor a vállalkozás egyik alkalmazottja kitűnően megírta a szövegeket, nekünk csak kicsit korrektúrázni kellett, és SEO-sítani.

BEMUTATKOZÓ SZÖVEG

Webes szövegeknél elsődleges, hogy logikusan felépített, megfelelően tördelt szövegek keletkezzenek, amelyek elősegítik a honlapon való eligazodást és minden szükséges információt átadnak. De egy bemutatkozó szövegnél is mindig a célközönségünket kell magunk előtt látnunk, az ő fejükkel kell gondolkoznunk.

  • Mire keres?
  • Mit akar olvasni, mire kíváncsi?
  • Milyen szempontok fontosak nekik?

Egy bemutatkozó szövegnek egyszerre kell a sokszor többféle célközönségünkhöz szólnia, ezért érdemes gyakorlott szövegíróra bízni.

MARKETING SZÖVEG MINTA

Sokan próbálnak minta alapján marketing szöveget írni. Azonban ez szinte lehetetlen küldetés, hiszen minden vállalkozás más és más, ráadásul minden vállalkozásnak más a kommunikációs stílusa. Amit egy közvetlen, tegeződős formában meg lehet engedni, az nem biztos, hogy belefér egy magázódással kommunikáló oldalba. Sőt, a vállalat karakterisztikája is más és más, vannak, ahol a viccelődés megengedett, vannak, ahol szigorú tárgyilagosság az előírás.

De ha mégis marketing szöveg mintákat keresnénk, akkor azokat az oldalakat érdemes megnézni, melyek egyrészt SEO szempontból rendben vannak. Ennek ellenőrzésére ma már rengeteg applikációt találunk, válasszunk egy jobbat és nézzük meg a számokat. Ha a SEO nagyjából rendben van, akkor még azt is meg kell néznünk, eléri e a céljait a weboldal, azaz van e vásárlója, esetleg kérnek e megfelelő számú árajánlatot a cégtől. 
Ha ez megvan, akkor ilyen oldalakat érdemes nyitott szemmel átnézni, átgondolni, mi hogyan írhatunk hasonló gondolatokat a saját vállalkozásunkkal kapcsolatban. (Soha ne másoljunk, mert egyrészt az jogtalan, másrészről soha nem is lesz olyan hatása, hiszen nem ránk van szabva a szöveg!)

A szöveg írásakor azonban mindenképp vegyük figyelembe a legfrissebb Google ajánlásokat, amelyeket a szövegben elhelyezkedő kulcsszavak sűrűségét vizsgálja a meglévő versenytársaink szövegeinek figyelembevételével.

KERESŐ MARKETING

Azaz, hogyan írjunk olyan szövegeket, hogyan alakítsuk úgy az online marketingünket, hogy az a keresőknek is megfeleljen, azokat előre sorolják, gyakorlatilag a webszövegírás elengedhetetlen eleme. A keresőoptimalizálás célja, hogy a weboldalon található egyedi, megfelelő hosszúságú és releváns szövegek a weboldalt az internetes keresők találati listájában minél előbbre sorolják, elősegítve ezzel azt, hogy a potenciális érdeklődők rátaláljanak.

KERESŐMARKETING SZAKEMBER

Nálunk kereső marketing szakembernek számít az, aki úgy tud megírni egy webszöveget, hogy azt mind az ügyfél célközönsége, mind a keresők szeressék, tudjanak ezek a szövegek hatni. Általában egy kulcsszó listából dolgoznak és ezekhez a kulcsszavakhoz írnak megfelelő oldalakat, blog cikkeket, a megfelelő módon elhelyezve benne a különböző kapcsolódó kulcsszó kombinációkat.

KERESŐMARKETING SZAKÉRTŐ

Keresőmarketing szakértőnek nálunk az számít, aki létre is tudja hozni ezeket a fent említett kulcsszó listákat. Képes a weboldal jelenlegi helyzetét felmérni, megtalálni a hiányosságokat, illetve képes megtalálni a konkurenciákat és ezen konkurenciák oldalain keresztül legyűjteni a megfelelő kulcsszó-listát. 
Ehhez a feladathoz számos eszköz ismerete szükséges.

Szövegírás Árak és Kapcsolatfelvétel

Ha érdeklődik Havidíjas keresőoptimalizálás csomagjaink iránt, kérjük lépjen velünk kapcsolatba.

Google shopping hirdetés kezelése

    • Merchant center kezelése
2019-ben a Google nálunk is bevezette a Shopping hirdetéseket, amellyel egyből felforgatta a hirdetési piacot. Mára már bármikor bármit szeretnénk vásárolni, nem is kell meglátogatnunk egyetlen weboldalt sem, máris teljesen magabiztosak lehetünk az árakban illetve a elérhető termékekben. Ebben a cikkben összefoglaljuk, hogyan lehet kezelni ezeket a kampányokat a...

Long tail kulcsszavak

    • hosszú farok kulcsszavak
Aki egy kicsit is foglalkozik a SEO-val akkor már körülbelül a könyökén jön ki a kulcsszó mint szó. De amúgy meg alig van pár, amit meg van a konkurencia uralja. Mit lehet tenni annak érdekében, hogy nagy verseny esetén is még egy kezdő vállalkozás láthatóvá tudjon válni, már a...

PPC jelentése

Már több, mint 10 éves a Google Ads de sokan lehet még mindig kétkedve néznek rá. Pedig igen értékes, főleg azoknak akik most kezdik a vállalkozásukat és szeretnék megmutatni magukat. A hirdetések ugyan fizetősek, de bárki azonnal a SERP első oldalára kerülhet és potenciális vásárlókat szerezhet.