background
Menü

Egyedi honlap és weboldal készítés Debrecen

A magyar lakosság túlnyomó többsége tévesen weboldalnak nevezi a webhelyeket is, mivel az internet magyarországi elterjedésekor az angol website szót nem fordították le, kezdetben nem volt rá megfelelő magyar szó, az újságírók és a média tévesen kezdte a webhely fogalmára is a weblap/weboldal kifejezést használni, ezért a köznyelvben is így terjedt el a téves használat. Viszont mind a mai napig a webhely kifejezés nem terjedt el eléggé a szakmai-műszaki körökön kívül. Ezért helyette tévesen a "honlap", "weblap", "weboldal" szavak valamelyikét használják a köznyelvben. A webhely egy adott doménen található weboldalak összessége, tehát a webhely/webszájt, weboldalakból/weblapokból tevődik össze. Egyik része a másiknak; az egyik fogalomból épül fel a másik fogalom; semmiképpen nem azonosak.

 

Az előzőekben említett köznyelvi használatból adódóan a webhelyek készítőinek is alkalmazkodniuk kellett az általános megfogalmazásokhoz. Éppen ezért mi elkülönítjük a honlap és a weblap készítést.

Honlap készítés alatt mi olyan oldalak elkészítését értjük, amelyek személyekhez kötődnek. Ahol a személy vagy a személy tevékenységének a bemutatása a legfontosabb.

Ezeknél az oldalaknál sem feledkezhetünk meg a helyes beállításokról, azonban itt főképp az informálás, a bizalom növelés, a személyes brand kiépítése, vagy a szakértői státusz kialakítása az elsődleges cél. 

Honlapkészítés Debrecen referenciáink között megtalálható például a www.filcildi.hu vagy a például a drkertes.hu oldalak.

Keresőoptimalizálás Hajdú-Bihar megye vállalkozásainak

Keresőoptimalizálás Hajdú-Bihar megye olyan meglévő vagy újonnan készülő weboldalakra vállaljuk amelyek a többek között következő helyiségekben találhatóak:

Hajdúböszörmény, Hajdúszoboszló, Balmazújváros, Hajdúnánás, Berettyóújfalu, Püspökladány, Hajdúsámson, Hajdúhadház, Hajdúdorog, Derecske, Nádudvar, Polgár, Nyíradony, Létavértes, Téglás, Kaba, Vámospércs, Komádi

  • 1/8
  • Előző
  • Következő

Honlapkészítés Debrecen

Alapvetően az internet korában már tulajdonképpen mindegy, helyileg mennyire van távol egymástól a megbízó és a munkát elkészítő. De legtöbb esetben szeretjük a személyes ismeretséget is.

Számunkra igenis fontos a személyes találkozás, a személyes ismeretség, a közvetlen kontaktus. A személyes konzultáció során, amikor felmérjük az igényeket és megbeszéljük az alapokat rengeteg kérdést teszünk fel, számos lehetőséget átbeszélünk. Ilyenkor nem csak a mondandóra figyelünk, de a kérdésre adott reakciók is épp olyan fontosak, legyen az a testbeszéd vagy a válasz gyorsasága.

Így tudjuk megtalálni azokat a pontokat, amelyekben az ügyfél is komfortosan érzi magát, amivel azonosulni tud.

Mondunk egy példát. 
Szerintünk nagyon sokat lendítene a brand kialakításán, ha készülnének videók adott témákban. A megrendelő meg is érti, hogy ez szükséges lenne, azonban retteg a szerepléstől, vagy nem tud/akar arra is költeni, hogy azok a videók profik legyenek. Ilyen esetekben az ügyfél válasza: OK. Majd megpróbáljuk, térjünk vissza rá pár hónap múlva, az elején még biztosan nem fér bele az időbe.
És mit mond a testbeszéde: ÁH, dehogy fogunk ilyet csinálni.

Ilyen esetekben a személyes konzultáción azonnal fel tudjuk tárni a háttérben húzódó gondolatokat. Mondjuk: nem szeret szerepelni. Akkor javasolunk olyan videót, amiben ő benne sincs. Csak szöveg és képek. Ez általában már elfogadható az ügyfélnek. 
Ha az ok a technikai dolgok ismeretének hiányából fakad, azt is rögtön megtudjuk és javaslatot tehetünk a megoldásra.

Gondoljon csak bele, mennyivel gördülékenyebb így a munka. Hiszen nem hitegetjük, hátráltatjuk egymást, mindenki tisztában van a határokkal.

Gyakran ismételt kérdések

Mekkora lehet egy Egyedi webáruház készítés ára?
Keresőoptimalizált az elkészített webáruház?