Menü

Google Ads szakértői státusz azoknak a PPC kampány kezelőknek jár, akik elérik a Google elégséges minimális követelményit az általuk kezelt Google kampányaikban. Jelen cikkünk gyorsan összefoglalja ezeket a feltételeket.

Milyen feltételeket kell elérni ahhoz, hogy Google Ads Szakértő vagy Google Premier Partner-é váljunk?

A Google egyértelműen leírja azokat a feltételeket amelyek elérése szükséges, hogy használhassuk a Goolge Ads Partner logót. A linkelt tartalom segítségével az alábbi cikkben mi is összeszedjük ezeket, hogy bárki csatlakozhasson a Google Partner hálózatához.

A Google Partnerré válás azt jelenti, hogy a Google elismeri a cég értékeit az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatban, azzal, hogy maximalizálja az általa kezelt ügyfél kampányok sikerét. Az ügyfelek kampányainak fenntartásával elősegíti az ügyfelei növekedését és a tanúsítványokkal bizonyítja Google Ads tudását és szakértelmét. Google Partnerek számos előnyhöz juthatnak, beleértve a Google Partner logó használatát weboldalon és saját marketing anyagaiban. Érdemes tehát Google Ads specialistával együtt dolgozni.

Hogyan lehetünk Google Partner?

Három követelménynek kell egyszerre megfelelnünk.

  • Teljesítmény
  • Google Ads kampány költés
  • Bizonyítvány

Az egyes területek eseti elbírálása az alábbiak szerint történik:

Google Ads kampány Teljesítmény

A Teljesítmény pontszám segít abban, hogy a kampány kezelő minél hatékonyabban állítsa be kampányait, úgy hogy a lehető legoptimálisabban futtathassa kampányait ezáltal a lehető legjobb eredményeket érhesse el.

A Google Partner program regisztrált kezelői fiókjának legalább 70%-os teljesítmény pontszámot kell elérnie. Mivel ön irányít így az ügyfeleit lehetősége van szintén irányítani a lehetősége van a leghatékonyabb irányba mozdítani a kampányokat, esetlegesen utasítsa el az ajánlásokat amelyeket az ügyfelek kérnek és ronthatják az optimalizációs pontszámot. 

  • Google partner logó

Online marketing tervek készítése és kivitelezése egyedi igények szerint
Kérjen ingyenesen árajánlatot személyre szabva!


Árajánlatot szeretnék kérni...

Kampány költés

A Partneri programban részt vevő Kampány kezelőknek, 90 napos időtartamra tíz ezer dollárt kell elkölteniük és fenntartaniuk a kezelt kampányaikban.

Bizonyítvány

A Google kampány kezelői csapat legalább felének rendelkeznie kell Google által kiadott Google Kampány kezelői bizonyítvánnyal és minden kezelő minimum $500 költéssel a kezelt kampányaiban.

A Google Ads kampány bizonyítvány megszerzésének feltételiről itt tájékozódhat bővebben

Hogyan lehetünk Google Kiemelt Partner?

Ahhoz, hogy egy Google Partneri vállalat Google Premier partnerré válhasson egy országon belül a felső 3%-ba kell kerülnie. A felső 3% az alábbiakat jelenti:

  • Ügyfélnövekedés, a meglévő és a megszerzett új ügyfelek számának folyamatos évről évre történő növelése
  • Ügyfélmegtartás, a meglévő ügyfelek üzleteinek folyamatos és jó minőségű kezelése és továbbfejlesztése az aktuális trendeknek megfelelően
  • Termékpaletta, a Google Ads szolgáltatásainak teljeskörű kiszolgálása nemcsak a Google Kereső megjelenés, hanem a Google Display vagy a Google Shopping hálózatokon is.
  • Éves ráfordítás, a Google Ads és a Google Marketing Platformokba történő befektetések alapján
  • Google Kiemelt partneri jogosultság eredményei és feltételei országonként változhat és évente készül illetve az is előfordulhat, hogy a Kiemelt partneri program nem elérhető minden országban. 

 Online Marketing blogbejegyzések