Menü

Mi a Landing oldal jelentése?

Az az oldal a weboldaladon,  egy olyan oldal amire a látogató egy hirdetésre való kattintás után, vagy a keresőoptimalizálás segítségével kerül. Ez az oldal egy egyszerű weboldal amely akár bármelyik oldala lehet a weboldalnak, köztük a kezdőoldal is. Valahányszor beállítasz egy landing oldalt hirdetéseidre, mindig meg kell győződni róla, hogy az oldal közvetlenül kapcsolódjon a hirdetés tartalmához – ezzel növelheted landing oldalad konverziós arányát, illetve csökkenthetjük a hirdetés bekerülési költségét. A landing oldal jelentése, Landing page angol nyelven.

Lehetséges problémák landing oldalak esetén

A landing oldalak reklámozása pl rádiós vagy televíziós hirdetésekben elég körülményes, itt ugyanis szinte lehetetlen a megfelelő oldalt pontosan begépelni illetve ezeket nem feltétlenül jegyeznek meg. Ebben az esetben a márkanév és a SEO amelyek segítségünkre lehetnek a vevők irányításában.

Online marketing tervek készítése és kivitelezése egyedi igények szerint
Kérjen ingyenesen árajánlatot személyre szabva!


Árajánlatot szeretnék kérni...

Mit kell tudni egy igazi Landing oldalról?

Az online marketing kampányok egyik legfontosabb eleme lehet egy jól megalkotott landing oldal, mivel ennek az aloldalnak kell meggyőznie a felhasználót, hogy elvégezze az általunk kitűzött üzleti célunkat. Landing oldal lehet része a tartalommarketingnek is, mivel a látogatók sokszor csak nézelődnek illetve megoldásokat keresnek. Ha látják, hogy mi számukra megfelelő megoldásokat tudunk biztosítani és későbbieken már 

Ezért a landing oldal és a hirdetés között az a különbség, hogy a hirdetés behozza az érdeklődőt, a landing oldal pedig elad neki. A landing oldalakat szigorú szabályok szerint szükséges felépíteni, amelyet a későbbiekben folyamatosan érdemes A/B tesztelni vagy pontosítani illetve követni a felhasználók viselkedését és pontosítani ha szükség van rá.

A landing oldal legfontosabb elemei

  • Minden landing oldalnak csak egy célja legyen. Ne akarjunk mindent azonnal eladni, mivel ki sokat akar keveset fog alapon, nem lesz teljesen meggyőző.
  • Az oldal tartalma mindenképpen tükrözze azt, amire az ügyfél kattintott. Egyértelműen lehessen megállapítani, hogy jó helyen járunk. Ha nem tájékoztatjuk az ügyfeleket megfelelően, lehetséges az azonnali visszapattanás és ezzel csak a visszafordulási arányunk lesz nagy és a költségeink, a bevételünk nem. 
  • Mindig megfelelő minőségű éles képeket helyezzünk el a weboldalra.
  • Meggyőzésre koncentráljunk, arra, hogy milyen előnyökkel jár a termék használata, miért jobb ez mint más hasonló vagy olcsóbb termékek. (Ár érték arány)
  • Legyenek bizalmi elemek, esetleges Garanciáról, vásárlók eddigi véleményeiről.
  • Lehetőleg ne legyen az oldalon elvezető link, csak a végleges Call to Action gomb és form. Pl: Érdekel kérem az ajánlatot.
  • A kapcsolatfelvételi űrlap lehetőleg a legegyszerűbb legyen, egy telefontszám megszerzésével, vissza lehet hívni az ügyfelelt és részletezni a megkeresést.
  • Landing page és landing oldal példa

Egyéb blogbejegyzéseink az Online Marketing témakörében

SEO szövegírás Checklist

Szerettünk volna megcsinálni egy egyszerű listát ahhoz, hogy amikor valaki elkezd megalkotni bármilyen Tartalmat, már eleve úgy alkothassa meg, hogy az SEO szempontból a lehető legjobb. Ez a lista nem titok, nagyon sok helyen, lehet akár össze vissza is, megtalálhatóak. Mi most adunk egy olyan SEO ellenőrző listát, amelyet...

Kulcsszó kannibalizmus

    • Kulcsszó kannibalizmus
Előfordul, hogy egy-egy jó helyezéssel rendelkező oldalunk egyszer csak eltűnik a jól megérdemelt helyéről és az oldalunk még csak az első 50 találat között sem lesz megtalálható. Ezt a problémát nagyon nehéz egyáltalán észrevenni a megoldása már azért egyszerűbb. Ebben a cikkben megpróbálunk ebben segíteni, hogy kulcsszavai hirtelen visszaesését,...

Felhőkarcoló linképítési stratégia kivitelezése lépésről-lépésre

    • Felhőkarcoló linképítési technika
A skyscraper vagy magyarul felhőkarcoló technika elnevezés eredetileg Brian Dean ismert SEO szakértő nevéhez fűződik. Brian 2015-ben kitalált egy olyan SEO stratégiát, amivel 14 nap alatt megduplázta a teljes weboldala organikus forgalmát. A stratégiát felhőkarcoló technikának nevezte el. A felhőkarcoló technika egy olyan backlink szerzési lehetőség, aminek az alapja...