Menü

Bevezető

Mi több weblapot és webáruházat készítettünk és üzemeltetünk az ide év során is, manapság leginkább már a SEO és az eredmények felé fordulunk, mert számunkra a munka legtöbbször nem ér véget ott amikor átadunk egy weblapot vagy webáruházat.

Mai világban már az a trendi ha webáruháza van egy személynek, bármit is áruljon. Kifizeti a havi vagy egyszeri költségeket és legtöbbször csak várja, hogy az eredmények jöjjenek, de nem jönnek. Emiatt is mielőtt mi belevágunk bármilyen fejlesztésbe, az ügyféllel mindenképp átbeszéljük mit vár el és mi mit várunk el tőle, ahhoz, hogy a megkezdett munka gyümölcsözővé váljon. 

Csak azért, hogy valakinek webáruháza legyen, de nem szeretne ezzel igazán foglalkozni, így mi nem tudunk önnel együtt dolgozni, nem kötelező velünk dolgoznia, a Google keresőben több száz másik cég amely szívesen megoldja a problémáját, nyugodtan kattintson a következő találatra. A Web nem úgy működik, mint ahogy általában olvasom, hogy a "Google szereti a weblapot", minden weblapot szeret a Google maximum a 100. pozícióban mutatja meg 1 kulcsszóra a találati listában. Aki a századik nem lesz érdemi átkattintása ezáltal eredménye sem.

Ma a weblapoknak több száz pontnak kell megfelelniük, ahhoz, hogy sikeresek legyenek és kitűnjenek a többi hasonló más vállalkozások közül. Ugyan így van a való életben is, ha nyitok egy kisboltot a sarkon, attól még nem fog azonnal bejönni senki vásárolni, ahhoz akár éveknek is el kell telnie ahhoz, hogy egy boltról elmondhassuk ez már megáll a lábán.

Eddigi Webáruház eredményeink

Jelenleg több olyan webáruházunk is fut, amely idén sikeres évet zárhat. Természetesen ezeknek a webáruház tulajdonosokkal mi szorosan együtt dolgozunk, hogy minél sikeresebbek legyenek a webes világban. Közösen találjuk ki a céljainkat és a feladatokat is közösen hajtjuk végre elvégre, mi konkrétan nem ismerjük egy vállalkozás vevőit, de mi tudunk a saját és mások jó tapasztalatait átadva segíteni ösztönözni a potenciális ügyfeleket a minél nagyobb konverzióra.

1,5 éve indult webáruház

Első példán 2018 májusában indult webáruház lenne, amely már az első pillanattól fogva folyamatosan pénzt termelt. 2018 év végére már jelentős napi akár 10 rendelést ért el. Idén a tendencia folytatódott és szépen haladunk előre amely az alábbi képen látszik év végére már havi majd 50.000 látogatót szolgált ki. Természetesen az átlagos napi konverziók száma is meghaladja már a 10-et.

Ez az eredmény nem csak a mi érdemünk, mert a vállalkozás Agilis hozzáállása is szükségese ehhez. Ma már ha az ügyfél nem kapja meg amit szeretne másnapra vagy harmadnapra akkor lehet nem vásárol többet. A vállalkozásnak is sok teendője lett, amely a kezdeti 4 főről már 7 főre tudta növelni a munkavállalói számát, mivel már csak így tudta kielégíteni a megnövekedett igényeket mind a Webáruházban, mind a saját boltjukban.

Több éve futó sikeres webáruház

Következő példánk egy olyan vállalkozás, amely már igen nagy tapasztalattal rendelkezett és igen sok megrendelést teljesített mielőtt átváltottak a mi webáruházunkra. Kapcsolatunk 2016-ban kezdődött, már akkor is igen sikeresek voltak, azonban miután elindult a webáruházunk ez csak fokozódott. Átlagos rendelések száma a napi 10-15ről hamarosan elérte a 25-30-at amellyel megannyi új munkavállalót is fel kellett venniük, hogy tudják teljesíteni ezt a megnövekedett igényt.

Itt már ránk igazán nincs szükség, de a rendszeres frissítéseket és javítások érkeznek hozzájuk is, mivel a Google is folyamatosan módosítja igényeit pl a Page Speed kalkulációban. Mi ezeket figyeljük és karban tartjuk. Erről később még bővebben is fogunk írni, mert ez egy olyan téma amelyet nem lehet csak úgy 1 mondatban leírni és összefoglalni.

Összefoglalás

Igaz most csak két érdekes és sikeres webáruházat emeltünk ki de még van több más is a tarsolyunkban, amellyel későbbi cikkeinkben még foglalkozni fogunk. Olyanok amelyek 1-1,5 évig nem termeltek profitot, komolyan dolgozni kellett azért, hogy az évi 10-20 rendelésből több száz legyen és meghússzorozva az éves bevételeit.

Amit minden ilyen esetben érdemes tudni, amikor egy webáruház vagy éppen weblapról naponta egyre több interakció érkezik a vállalkozásra is egyre nagyobb terhet fog róni. A vállalkozásnak is folyamatosan fejlődésre lesz szüksége ahhoz, hogy a már megszerzett sikereket pénzre tudja váltani és elégedett ügyfelek százai jelezzenek vissza, hogy "Minden rendben ment, Köszönöm."

 Következő cikkeinkben olvashatnak majd a következő témákról

  • Kereső optimalizálás és weboldal sebesség karbantartás
  • Link építés / tanácsok ötletek
  • Domain Authority és Page Authority növelés
  • Belső folyamatirányítás, akár ISO 9001 standard szerint is.